2011-04-29

Fredag fortfarande

Ja då har man hunnit med en hel del före jobbet. Åkte på Storheden med Karin. Hon kom och hämtade upp mig och hon hade en påse kläder till mig. Fick ett par jättesköna jeans som satt perfekt. Hade ju muttrat lite om att jag inte har kläder som passar. Tack Karin. Så på Storheden hittade jag ingenting förutom en ny parfym med hudkräm och duschkräm. Biotherms,var tom kampanjpris så det unnade jag mig.
Beskrivning
Eau D'Energie Awakening Mist är en Biotherm parfym / kroppsspray som innehåller naturliga citrusessenser. Biotherm Eau D'Energie Awakening Mist ger en fräsch men diskret doft av apelsin, mandarin, jasmin, citron och aprikos. Biotherm Eau D'Energie Awakening Mist är en kroppsspray som friskar upp och ger energi åt kroppen. Med vitamin E och andra återfuktande ingredienser lämnar Biotherm Eau D'Energie Awakening Mist huden mjuk, smidig och väldoftande hela dagen. Använd gärna denna Biotherm parfym / kroppsspray tillsammans med annan kroppsvård från Biotherm.

Sen blev det att stressa hem då jag fick Kalixbesök av Ulrika. Var så länge sedan så vi hann knappt surra innan jag var tvugen att åka till jobbet. Hinner ju hända så otroligt mycket och jag är väl känd för att vara en pratkvarn...hmm förösker se till att andra får en syl i vädret...nåväl nu ska jag jobba på.



So long.

Inga kommentarer: