2008-11-30

Söndagens röda ''testmake''

Ja då har man varit på stan och fått lite julinspiration. Blev att jag köpte en ny ögonskugga. NOUBA #59 röd och brunglittrig. Trodde aldrig att jag skulle köpa en sådan skugga men tji fick jag. Var tvungen att testa den direkt jag kom hem.



Började som vanligt att lägga basskuggan Mist från FACE. Sedan Vanity också från FACE. Lade den i innre ögonvrån samt under nedre fransraden. Lade sedan den röda skuggan från NOUBA i globlinjen och i yttre ögonvrån. Även uttonat mot brynet. Sedan den bruna i yttre ögonvrån och även den i globlinjen. Sedan har jag suddat ihop skuggorna så det blev en blandning. Försökte att inte få så skarpa skarvar. Sedan lite svart kajal på innsidan av nedre fransarna samt svart eyeliner och Cliniques mascara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stiligt! Rött är snyggt som ögonskuga, men lite otippat.