2008-11-09

Söndagens ''make''

Ja då har jag testat en skugga jag aldrig använt och kommer förmodlingen aldrig mer att ha den men nu sminkar jag inte om mig så jag får se ut lite som en ''ödla'' idag. Färgerna är mycket starkare än vad bilden visar. Använde mig av Venom och Promiscuous från PL. Venom har väldigt mycket grönt pigment i sig medans Promiscuous är guldig med svagt grönt i sig.



Jag började med att lägga Promiscuous över nästan hela locket. lämnade en glipa mellan brynet. Sedan lade jag Venom i yttre delan av ögonlocket och lite uttonat. Sedan lade jag den ljusa skuggan över den gröna för att få den mindre knallig. Det blev en blandning av skuggorna. Sedan svart kajal, eyeliner och mascara.

Skuggorna Promiscuous till vänster och Venom till höger på bilden.

Inga kommentarer: