2008-11-13

Shopping



Köpte lite prylar idag. Hade slut puder, consealer och ögonborttagning. Slutade med en liten presentförpackning från Clinique (älskar när det börjar bli mot jultider eftersom man kan få många produkter lite billigare i presentförpackningar). Fick med en ögonpenna och mascara så det blev en liten bonus även om ögonborttagningen var en liten flaska men perfekt när man ska ut och resa. Använder alltid Cliniques löspuder så det fick bli den igen. Sedan sprang jag in på MUS också. Ops...''råkade'' bli två nya skuggor. Ska testa ikväll eller imorgon. Cliniques consealer använder jag oftast varje dag men när jag ska göra intensivare sminkningar använder jag min andra consealer som har fler färger till olika syften. Consealern med flera olika färger är från Forever Living Products ''Sonya'' serien)

Inga kommentarer: