2008-10-14

Tisdag

Helgen har fortlöpt snabbare än kvickt. Trots att jag har jobbat hela helgen. Igår jobbade jag också, hela dagen så nu är jag så otroligt trött. Fast fick mig frisk luft när jag var ut med vovven och tränade lite med henne. Så skönt även om det är en gråregning dag idag. Livet rullar ju faktiskt på trots motgångar. Lite skoj är i alla fall att ett par goda vänner får barn vilken dag som hälst. Har en lite sorgsen period men det är för att jag saknar min farmor. Så på korten jag tagit av dagens ögonmake syns det att man har en ''sorgsen'' blick. Så snacka om att det speglar sig i ögonen. Ögon säger så mycket. Tänk så många uttryck man kan ''sminka''. Sminka olika ansiktsutryck el förstärka dom är väldigt svårt. Det är väl mäst till film och teater man gör det. Skulle vara kul att lägga någon make till teatern. Svårt men intressant.

Ciao!

Inga kommentarer: