2008-10-21

Skuggtest efter en lång arbetsdag.

Ja nu har jag testat Viva la Divas skuggor (bild finns i förra blogginlägget) och jag måste säga att jag nog blivit lite kräsen. Gillar dom inte till hundra procent. Dom kan få två solar av fem möjliga just för att dom är funktionsdugliga för någon timma. Tycker det smular om dom när man tar färgen på penseln och dom ''bleknar'' under dagen, fast dom duger och för 50kr styck så är dom kanske ok. Hade skuggorna idag och efter en 9timmars lång arbetsdag såg inte sminkningen ut som den gjorde i morse. Vilket mina sminkningar oftast brukar hålla utan problem. Så FACE skuggor ligger i toppen på min skugglista. Sedan har vi Pure Luxe Cosmetics mineralskuggor som man kan köpa väldigt billigt från USA. Dom är nog dom bästa ''billiga'' skuggorna jag provat. Dom ligger också i min topplista på skuggor. Fast det kan ta ett tag att lära sig jobba med dom men när man kommer på trixet så är dom bra.

Inga kommentarer: