2008-10-05

Söndagens sminkning

Idag blev det en enkel sminkning. Var så trött idag, kan det bero på något glas vin igårkväll samt det tråkiga vädret. ?? hm som tur var så är det en slö hemmadag idag. Jag har lagat god mat som jag skrev tidigare i bloggen. Har endast varit till affären och handlat lite utöver det. Samt så sitter jag här framför datorn för att få ihop min blogg och alla mina tidigare sminkningar osv.

Dagens sminkning bestod av två skuggor. PL:s Susan och nr:36 från FACE. Samt Diorshow mascara. Foundation jag använder är återigen Cliniques superbalanced. Den är bäst för min hy enligt mig. Köpte tidigare Lancomes ena foundation för att prova någon ny men nu efter någon månads användandet av den mår min hy inte bra alls. Så igår inhandlade jag min favoritfoundation och den kommer jag ha så länge jag lever skulle jag tro. Har även dom flesta rengöringsgrejerna från Clinique.

Inga kommentarer: