2011-05-25

Onsdag

Oj så trött jag är idag. Har inte haft en bra dag. Tror det beror på vissa hormoner som spelar mig ett spratt. Samt så är det nog lite järnbrist på gång igen. SKa ta nya prover på måndag så får vi se. Är ledsen för småsaker och ingenting alls. Sen glad nästa sekund...phuu!! att man kan pendla så. Jag som oftast har humöret på topp. Har inte fått någonting vettigt gjort heller före jobbet så har inget nytt att tillägga mer än att beklaga mig lite. Fast jag har hittat ett fint citat som jag tyckte om.

"En bebis kommer göra kärleken starkare, dagarna kortare, nätterna längre, plånboken mindre, hemmet gladare, kläderna sjaskigare, det förgångna bortglömt och framtiden värd att leva för"

Don Herold

3 kommentarer:

Carro sa...

himla sött citat :)

Lotta sa...

Nu ligger du lite på latsidan fröken =)

trollsanna sa...

sorry...är på g strax :-)