2011-05-24

Tisdag



Ja då har man haft besök av lillasyster och systerdottern Tuva innan jobbet kallade. Så trevligt så. Vaknade tidigt i morse som vanligt. ''Lillpyret'' har börjat leka cirkus i magen runt kl. 6 varje morgon. Fast det är rätt härligt att känna att den lever därinne. Mår väl sis sådär nu...det börjar bli lite tyngre med magen så höfter, ben, rygg känner av sitt och trött som sjutton blir jag. Fast det får det vara värt. Men man är ju inte alltid på topp. Humörsvängningarn ahar satt igång också. Jobbigt. Ena stunden kan man vara superglad och sen bara tvärdeppig. Det är också jobbigt men belöningen kommer sen *ler*.


Igår var jag och lunchade med min kusin Eva. Riktigt trevligt. Oftast så säger man bara att man ska hitta på något och så rinner det ut i sanden. Vi lunchade på Kaffelino. Jättegod kycklingsallad åt jag. Sen for jag förbi och hälsade på Hedbergarna. Jeanette var hemma med Tilde som var sjuk. Sen bar det av mot sista föräldragruppsträffen.Den här gången var det riktigt trevligt. Vi sk aha en träff senare då alla fått sina bebbar. Blir jätteskoj. Efter träffen var det jobbet som kallade.


Efter jobbet idag ska jag hämta min govovve. Är så ensamt hemma nu då hjärtevännen e borta också. Bara han kan komma hem på fredag. Blir lite orolig över flygen då askmolnen börjar närma sig...huga.....får hoppas det går bra och molnen hinner driva förbi. Ja nu ska jag jobba på...so long..


Inga kommentarer: