2011-05-21

Lördag den 21:a maj



Govovven nyplåstradJa då är det redan helg och den susar förbi. Har inte haft tid el ork med att uppdatera bloggen. Har varit krasslig i veckan och inte mått så bra. Förra veckan hade vi urnsättning (begravning) för min mormor. Inte skoj men det var trevligt att träffa kusinerna även om det var under tråkiga omständigheter.
Hjärtat och jag shoppade loss på lördagen förra helgen. Vi behövde förnya garderoben lite. Det blev både jeans och skor och tröjor mm. Jobbigt men trevligt. Sen var det schlager på kvällen. Synd inte Sverige vann. Sen har jag hunnit plantera om våra tomatplantor. Hunnit vara på föräldragruppen och även samtal med barnmorska på Sunderby sjukhus (för förlossningsrädsla) känns väl lite bättre men ska dit fler gånger. Magen den växer. Har gått in i månad 7 nu och har gått upp totalt 6kg så det lär väl bli några kilon till. Bjuder på lite magkort längre ner. Har även klippt lugg igen, att jag aldrig lär mig vilket bök det är att få den rak och fin på morgonen. har även börjat läsa en till bok. Carolina Gynnings Ego Women. Kommer med recention sen. Har hunnit ha besök av goda vänner också. Idag blev det en kort liten sväng på stan. Fikade och tittade lite på alla duktiga motionärer som sprang stadsmaran. Var även in på apoteket och köpte lite självhäftande bandage så man har till vovven. Fick plåstra om henne lite igår eftersom en klo gått av och en bit av pulpan. Blöder så förskräckligt men hon lät mig rengöra och fixa.
Tänkte inte skriva så mycket mer nu utan lägga in lite bilder från dom två senaste veckorna. Kram på er!

Inga kommentarer: