2012-04-02

Måndag den 2 april


Ja då vaknade man med solsken genom fönstret. Så underbart härligt. Våren är verkligen här nu. El snart om inte annat. Det ändä är ju att allergin känns av men hällre det än -30 och snöstorm. Åh snart är det påsk å då ska jag jobba extra och Rasmus vara med mormor. Blir kul att jobba men läskigt att sen komma hem och sova utan att Rasmus är hemma. Kommer bli jobbigt för mig men det får gå. Behöver få sova ut då man jobbat natt.

Ja då var första april över och jag tror jag klarade mig från att bli lurad. Brukar vara så lättlurad annars. Senaste dagarna har jag varit ut och prommat med Rasmus varje dag. Skönt men benhinnorna tyckte inte riktigt det. Har även hunnit med att baka bullar och Rasmus har fått plaska i badet. Han har ju börjat åla sig baklänges också. Sen spökar mer tänder. Nu har han fått totalt fyra tänder men ser att det är fler påväg. Snart blir han väl en piraya.


Har haft Enya vovven på besök. Mattes lillgumma som fyller hela 6 år om en månad.

Idag ska ev Carro och lilla Wille komma förbi så vi ska gå ut och promma en sväng om vädret tillåter, verkar lovande nu i alla fall. Nu ska jag leka på golvet med Rasmus en sväng. Så so long.


Inga kommentarer: