2012-03-22

Torsdag

Igår hade man tvättstugan. Trist men ett måste då resväskan efter resan blev uppackad. Skönt då det är gjort. Äntligen var både jag och sonen feberfria så vi pallrade oss ut på stan en sväng och sedan hälsade vi på min syster och Rasmus nya lilla kusin Emmie. Tänka vad tiden går fort. Kommer inte ihåg att Rasmus varit så liten. Skoj att det bara kommer vara ett halvår mellan dom. Till veckan åker vi upp till Gällivare och hälsar på andra systern och Rasmus andra lilla kusin. Hon är då ett halvår äldre än Rasmus. Hon fyllde 1 år i måndags så vi ska hitta på någon present. Längtar efter dom. Ska bli trevligt. Nu sak vi se om man får något vettigt gjort den här dagen. Har velat och svamlat på om hur jag ska göra med vagnar...Sulky vagnarna. Har tre vagnar stående i vardagsrummet. Ena sulkyn är en GRACO och är perfekt nu för den har bra inner remmar med kuddar. Den andra ''spritans'' nya är mer som en sittvagn och bättre när Rasmus är äldre. En Baby travel. Tänkte ju som sagt var göra mig av med den ena sulkyn men nu får det bli att ha kvar dom. Vanliga vagnen blir ju att ha kvar ett tag också. Kan behövas på dagis osv. Nä nu ska jag ta tag i dagen... tjolahopp på er!

Inga kommentarer: