2012-04-14

Lördag

Ja då har man sovit som en stock utan tandvärk inatt. Jiha!! Bara lite ömt efter tandis behandling men tanden är ett minne blott. Igår kväll var jag och Rasmus på lite kalas hos Malin. Hon bjöd på Italiensk buffé, så gott så och jag kunde precis börja äta efter att bedövningen släppt. Rasmus blev lite trött så vi åkte hem lite tidigare än jag hade tänkt.
Idag funderar jag på att möblera om lite i sovrummet. Är inte riktigt nöjd där inne. Så vi får se. Har dammsugit och röjt upp i köket. Skönt att få något vettigt gjort på morgonkvisten. Har sen min lilla datahörna att ta tag i oxå men den vill jag som inte riktigt ta tag i...vet inte vart jag ska sätta sakerna som är där. Får väl bli när man kommer på någon vettig lösning. Nä om man skulle hoppa i duschen nu när Rasmus sover middag. Sen blir det nog att promma i den härliga solen Fast ser nästan ut som om den vill gå och gömma sig bakom nå moln. Kram

Inga kommentarer: