2012-04-13

Fredagen den 13:e

Vaknade med en fruktansvärd tanvärk inatt...fy f-n. Inte kunnat sova. Så när klockan blev 7.30 blev det att ringa tandis för akuttid. Söka rätt på någon som kunde vara barnvakt. Syrran ställde upp så tack snälla Anneli (med fam). Tog hela 1.5h för att få tanden urdragen. Var min visdomstand nere. Har fått så mycket bedövning så halva skallen e bedövad. Finns inget värre än tandläkarn...överlevde dock och är så glad av att ha bedövning för tandvärk är fan i mig värre än att föda barn...el nja kanske inte riktigt men en annan smärta som absolut inte för något gott med sig.

Ikväll ska jag och Rasmus även på lite kalas hos gode vännen Malin som fyller år. Synd man inte kan äta så mycket pga tanden, hon ska ju bjuda på lite mat men trevligt ändå. Fast just nu är jag så slut efter denna hemska natt/dag. Borde vila nu när Rasmus sover men kan inte riktigt. Så får nog va trött. Beror nog oxå på tandeländet. Får jag feber och ont och så måste jag till jouren för ev pencelin också. Oxå tandens fel. Skyller allt på tanden. HAha skönt att ha något att skylla på i alla fall.

Nå ska nog försöka slänga mig på soffan och blunda en stund.
kram på er

Inga kommentarer: