2011-06-11

Lördag

Jag i gnällbältet skulle man kunna tro.......
Ja då har vi helg och den här veckan gick så himla fort. Värmen har kommit...el jag tog med den upp från Katrineholm. Men nog kunde jag ha lämnat någon grad...sådär 20-25grader hade varit skönare än 30. Fruktansvärt varmt inne också så jag kan inte sova om nätterna. Graviditet+värme är ingen höjdare...bläää. Sen är det väldigt mycket pollen också. Trodde jag höll på åka på dunderfökylningn men det är nog pollen jag känner av. Fast jag ska inte bara klaga. Har hällre sommar och varmt än -30 och snöstrom med kalla vindar.

I veckan har jag hunnit kolla live på lite fotboll. Tilde (brorsdottern) hade sin första match och vem gjorde första målet om inte Tilde. Stolt faster blev man. Vilka finter hon kan göra. Jag skullle inte ha en chans.

Sen har jag hunnit med att träffa Åsa, Carro, Ullis, Karin och lunchat/fikat på stans. Väldigt trevligt. Så veckan gick så fort. Kom på att det är ca 9veckor kvar tills''pyret'' ska kika ut. Längtar nu. Var även till Barnmorskan i Sunderbyn. Fick kika in på förlossningen och göra en liten plan på hur man vill ha det när man kommer dit. Känns tryggare så- Pratade om vilken smärtlindrning jag vill ha osv. För det lär behövas. Tror jag kommer vara arg som ett bi av smärtan och be alla dra åt h-vete. Får väl hoppas lustgasen hjälper så man blir lite fnittrig istället.

Nu är det dax att inta balkongen innan jag flyter bort på tangenterna.

So long.

Inga kommentarer: