2009-03-22

Lördagens ''make'' 090321

Har jobbat jättetidig förmiddag hela veckan så jag är väldigt trött och har inte orkat engagera mig så mycket i sminkningarna men lägger upp en bild ( dock lite suddig bild) på gårdagens sminkning som även liknar det jag gjort någon gång tidigare.



Basskugga:
Mist från FACE
Skugga från övre fransarna upp mot globen:
Beauty från FACE
Skugga i globlinjen:
Aburgin från FACE
Eyeliner på övre fransraden:
Skuggan Black från FACE
Kajal på nedre fransraden:
Svart Kholpenna från Lancome
Mascara:
Collistar (extra svart)

1 kommentar:

Ellen sa...

Hej min kära syster!
Återigen stort tack för att du kunde åka och besikta min bil! :) Jaa jag är väldigt nöjd med den faktiskt, verkligen en super mascara...och du brukar alltid ha rätt när det gäller sånt där. På tal om inget alls egentligen, har inte du någon gammal vit/eller jätte ljus ögonskugga till övers som det bara är pyttelite kvar i som du inte använder? Du har ju som sagt en del :) Och....Givetvis får du ta bilden från min blogg!!