2009-03-06

Fredagens ''make'' 090206

Idag belv det att använda Itaienska märket Collistar. Efter att ha provat mascaran så måste jag prova andra saker från dom också. Mascaran är en av dom bästa jag provat men smaken är ju som sagt var olika när det gäller mascaror. Har använt Cliniques mascara i flera år men nu har jag nog hittat en som slår även den. Enligt mig då. Idag har jag även använt Collistar dubbelkajal och en av deras skuggor.



Basskugga:
Mist från FACE
Skugga från övre fransarna upp mot globen:
#14 (1238) Turchese Dorato (står på italienska dock) med blöt pensel för att få mer färg.
Skugga i globlinjen:
Samma som ovan men med torr pensel.
Kajal på övre fransraden och vattenlinjen:
Kajal Duo från Collistar #2 (den svarta)
Kajal:
Kajal Duo från Collistar #2 (den grön/turkosa)
Mascara:
Collistar (Extra svart)

Inga kommentarer: