2009-02-08

Söndagens ''make'' 090208

Äntligen börjar jag komma tillbaka till verkligheten efter min operation. Har inte haft ork att sminka så mycket eftersom jag även drog på mig en förkylning. Idag har jag lekt med lite färg. Tyvärr är mina fransar inte som dom brukar. Vet inte alls varför dom pekar åt alla håll. Såhär blev resultatet i alla fall.

Skuggorna först:


Basskugga på hela ögonlocket:
Mist från FACE
Skugga från övre fransarna upp mot globen och i globen:
Blandade Splach från MUS tillsammans med Storm från FACE
Skugga på ögonbrynsbenet:
Mist från FACE (basskugga)
Eyeliner på övre fransraden samt lite under nedre fransraden:
Svart skugga från FACE och skuggan Splash från MUS
Kajal på insidan av övre och undre fransarna:
Lancomes vattenfasta kohlpenna
Mascara:
Clinique high impact (lades på i flera lager)

Inga kommentarer: