2009-02-25

Onsdagens ''make'' 090225

Ytterligare kort när kameran ''retas'' med mig.
Det är verkligen på tiden att jag inhandlar en kamera som fungerar. Vill igentligen ha en systemkamera. Fast det ska jag spara till så jag kan köpa en ordentlig som jag verkligen vill ha så än så länge får det duga med min knasiga dig. kamera. Gjorde en lite halvslarvig ''make'' tidigt imorse. Började jobba kl.4.30 så det blev inte så jättebra. Var lite för trött. Det blev markerade ögon och ljus glittrig rosa skugga.



Basskugga:
Mist från FACE
Skugga från övre fransarna upp mot globen:
Beauty från FACE
Skugga i globlinjen:
En ljus lilagrå matt skugga. Märke?
Eyeliner på övre fransraden och inre ögonvrån:
Skuggan Black från FACE
Kajal:
Svart Kholpenna från Lancome
Mascara:
Cliniques high impact

Inga kommentarer: