2008-12-21

Eye-linerpensel från FACE

Har två gel-liners från FACE som jag tycker om men inte deras burkar eftersom man använder en eye-linerpensel så är det svårt att få penseln snygg. Så svårt att få till penseln snyggt när man tagit lite färg på penseln. På övre bilden ser man hyr ''yvig'' penseln blir när man tagit färg på den och på den undre bilden har jag målat ett streck på ovansidan på handen före el dragit flera streck åt samma håll och samtidigt snurrat lite på penseln för att få en fin tunn pensel-spetts. Känns bara som att jag slösar bort så mycket färg när jag gör såhär men jag tycker själv om resultat efteråt. Kan vara så att deras gel-liner blir mer lättarbetad av lite värme. Verkar så eftersom den blir lite mjukare när man målat lite på handen då komme rdne i kontakt med lite värme (kroppsvärmme) Har en consealer som fungerar så. Trots detta så får gel-linern 4 solar av 5.

Inga kommentarer: