2011-02-10

Torsdagens ''make'' den 110210

Idag blev det lite guldiga toner. Lite småtråkig sminkning. Saknar inspiration men klockan 5.30 på morgonen så orka jag inte lägga ner så mycket tid på sminket även om jag alltid kommer älska smink. Mascaran jag köpte för några dagar tycker jag fortfarande om. Ger bra med färg och lägger jag på flera omgångar får jag en kraftigare effekt.

Korten är tagna efter att jag jobbat hela dagen så sminket sitter bra. Hade åter en händelserik arbetsdag. Händer alltid något spännande. Får hoppas morgondagen blir en lättsam dag. Plus så kommer min kära syster och karl på middag. Kanske gör mig lite ''fest'' fin och ökar på sminket inför kvällen. Vi får se.

''Maken''
Basskugga:
Mist från Face
Skugga från fransarna upp mot globen: Vanity från FACE
Skugga i globen: Blusch (använde mitt rouge) must have från MUS
Eyeliner: Face svarta skugga.
Kajal: Lancomes svarta kholpenna
Mascara: Hypnose från Lancome

Inga kommentarer: