2009-12-17

Lite nyinköpta produkter




Har återgått till mina favoritmärken efter att ha testat en massa olika. Tycker fortfarande om Cliniques produkter men nu när jag åter testat Mary Kay så måste jag säga att dom är bäst. Samt så gillar jag Faces produkter också. Jag återkommer alltid till dessa märken. Kan rekomendera dessa 3 produkter.

Mary Kays INDULGE SOOTHING EYE GEL
Rekomenderas!!!
Kanonbra produkt. Är man trött och svullen på morgonen så piggnar ögonen till. Den är svalkande och mjukgörande som piggar upp ett trött utseende. Gelén innehåller botaniska extrakt som har visat sig reducera uppkomst av svullnad och ökar fasheten kring ögonen. Geleén kan användas som mask eller ögongelé. Jag använder den oftast på morgonen. Tycker helt klart den är värd sitt pris.

Rouget är från Mary Kay och får ett perfekt resultat. Beroende på hur mycket jag vill att rouget ska göra och synas så kan man använda sig av en av färgerna el blanda ihop dom. Gör lite olika. Ibland vill jag se mer ''rosig'' ut och använder mer av den rosa färgen och ibland vill jag framhäva vissa ''drag'' lite kraftigare och markerar mer med den mörkare färgen. Så jag gör lite efter tycke och smak.

Face ansiktsprimer är både fuktgivande och ger makeupen ett bra resultat och sminket blir jämnare och sitter perfekt hela dagen. Det ''rinner'' inte ut.

1 kommentar:

Frida sa...

Rouget såg fint ut. Det är faktiskt lika viktigt att det ser fint ut både på kinden och i förpackningen. ;)