2009-05-09

Lördagens gröna ''make'' 090509

Idag blev det att sminka mig med nya skuggor jag fick av mina vänner när jag fyllde år. Tänk att dom visste exakt vilka skuggor jag kikat på. Tusen tack. Är inne i en grön fas. Glömde dock att ta bilder på sminkningen när den var klar så såhär blev resultatet efter en lång dag plus skogspromenad i regnet med vovven. Måste säga att det har hållit väldigt bra trots massa regndroppar i ögonen. Ikväll blir det att även plocka brynen vilket verkligen behövs.
Fotona av smikningen blev sådär så jag la in både med och utan blixt.



Basskugga:
Mist från Face
Skugga från övre fransarna upp mot globen samt under nedre fransarna :
Cocktail från MUS
Skugga runt hela ögat på den andra skuggan:
Glitterskuggan Apple från MUS
Kajal på nedre vattenlinjen och övre inre fransraden:
Lancomes vattenfasta svarta kholpenna.
Mascara:
Collistar (Extra svart)

Inga kommentarer: