2009-01-17

Lördagens ''make'' 090117

Idag har jag inhandlat ett nytt läpttstift. Blev en knalligare färg: Summer från FACE. Jag använder nästan bara neutrala läppglans annars men nu var det dax att få lite färg till ansiktet. Speciellt till dom gångerna jag gör mildare ögonmake.



Basskugga på hela ögonlocket:
Creamy Metal # 3 från Nivea.
Skugga från övre fransarna upp mot globen:
#31 från FACE (grönaktig)
Skugga i globen :
#36 från FACE
Skugga på ögonbrynsbenet:
Mist från FACE (basskugga)
Eyeliner på övre fransraden samt lite under nedre fransraden:
Black skuggan från FACE
Mascara:
Clinique high impact





2 kommentarer:

Anonym sa...

wow vilket häftigt läppstift! Jag kan tänka att det är snyggt nu till din lugg. Lycka till på sjukhuset.

Anonym sa...

Hej! Hittade hit från familjeliv.
Lägger till dig bland favoriterna. Får ju massa roliga tips på hur jag ska sminka mig:-)

Gillar närbildena

Mvh Karin Bergman